fredag 27. juli 2012

Opp og ned (turer)


Hver gang jeg senker skuldrene, så skjer det noe...
ALLTID!

Jeg syntes det var litt leit at ungene ikke fikk ferietur til farmor i Danmark pga. pappaens bil streiket -
så jeg lånte gladelig bort min nye fine bil : )
Alt var vel, ungene glade, sol-bad-strand-båtturer-krabbefiske...
Ja, jeg gjorde det rette med å "sende" dem avgårde!

Men så, når jeg i mitt andre glass med prosecco på onsdag kveld glad og lykkelig med gode venner
fikk telefonen om at pappaen til barna er på sykehus - brast lykken.
Jeg ville bare kaste meg på først fly, og være der for barna...
Men jeg fikk roet meg etter å ha snakket med han, farmor og barna.
Så jeg har vært litt uttafor, men det går bedre i dag.
For det går bedre med pappaen, og ungene har det bra sammen med farmor.
(ingen ulykke her altså, men gallesten, betennelse i bukspyttkjertelen ++)

Jeg er glad jeg har gode venner i slike situasjoner.
De får meg til å le når jeg vil gråte og får meg glad når jeg er lei...
Også verdens beste gir ei hånd å holde i ♥






~Linda~





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du tittet innom min blogg, og for at du legger igjen et fotspor hos meg ;)