søndag 29. juli 2012

Sunny Sunday


Takk og lov, -etter en nitrist regnværs-lørdag,
så har vi hatt en fantastisk sommerdag i dag : )
D.e.i.l.i.g.


Og siden ryggen min klikket i går, (den pleier å gjøre det når jeg får nok motgang)
så var det godt med en rolig dag, liggende i solen.
Ryggen er mye bedre nå, så det går så bra atte.
Trengte bare litt varme ; )

I kveld overnatter Emma hos sin venninne Dorte, og Markus skal ha sin kompis Peter på overnatting her.
= alle er glade!
Ikke noe problem med unger når det er fint vær : )
Merker de nesten ikke, bare huske på å gi dem påfyll med litt 
vått, tørt og is.

I morgen er det ny uke med nye muligheter...
På onsdag åpner sfo igjen, og vi må begynne å trene på å legge oss bittelitt tidligere, for å klare å stå opp myyyye tidligere.
Fotball har vi hatt i hele sommer, 
men til uka starter den opprinnelige trening igjen.
I skrivende stund kommer jeg på at jeg må kjøpe ny aktivitetskalender for 2012/13.
Den skal nok fort bli fylt opp!
(har mye som skal inn i den allerede - phu!)


Det er greit å tenke på, når kalenderen blir for full.
"Du må ikke si ja til alt, Linda"
- skal jeg prøve å ha som motto denne høsten.
Så vil tiden vise...


Fin søndag alle gode, glade som kikker innom.
For det begynner å bli ganske mange,
og det er jo hyggelig ♥

Klem

~Linda~




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du tittet innom min blogg, og for at du legger igjen et fotspor hos meg ;)