mandag 30. juli 2012

God morgen

God morgen...
Solen skinner - Hurra!! : )


Jeg og Markus har stått opp, og vi har spist en enkel frokost. 
Nå ser Markus på OL, og jeg sitter med kaffekoppen og bloggen min : )
Peter, Markus` "sleep over friend" sover enda... Godt for han det tenker jeg!
Og Emma som kom hjem fra Dorte nærmere midnatt,
(det vakke så kult å sove borte likevel)
sover også enda i mammas trygge gode seng♥

Jeg er hjemme fra jobb i dag, da ryggsmertene har blitt verre i løpet av natta : (
Og kiropraktortime - ja, den fikk jeg først på onsdag!
Helst skulle jeg hatt den i går...
Nei, dette er ingen klageblogg - slutt på syting nå!

Boligjakten min har stoppet opp,
ingen bolig av interesse selges her i sommer.
Og jeg som ikke har hage, bare en stygg skråning og en bitteliten gressflekk,
 hvor det står det en stor, stygg trampoline,
drømmer om en liten hage.
Mammas hageflekk;



Nå kom skjønningen min opp her i morgenkåpe og "sovesmilefjæs" : )
Nå er det bare èn sovende igjen i huset...
*sommerlykke* å kunne sove lenge!

Ha en deilig mandag!

Klem

~Linda~



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du tittet innom min blogg, og for at du legger igjen et fotspor hos meg ;)