fredag 13. juli 2012

Vel hjemme

Home sweet Home ♥
Borte bra, men hjemme best...
Det er noe i det gitt!
 Men vi har hatt en fiiin ferie altså.
134 mil er tilbakelagt, men det har gått så fint. Det var kun første dag som vi hadde 6 timer i bilen, ellers så er alle milene fordelt utover på korte turer.
Første uka var vi som tidligere blogget på hytta ved Byglandsfjord.
Det er en perle, som gav fred i sjelen og ro i kroppen.


Etter en uke gitt turen videre til Kragerø, via lunsjstopp i Tvedestrand.
Her kommer noen glimt fra brygga der ;


En koselig bryggerestaurant, og et typisk "vente på maten bord",
tegnesaker og lipgloss thihi ; )


Tenk å bo der oppe (om sommeren)


Det er noe eget med bryggeliv i strålende solskinn.


Etter et par timer i Tvedestrand, kjørte vi videre til Kragerø.
Vi hadde ingen bestemt plan, dette var bare ett døgn vi skulle slå ihjel før ferga gikk fra Larvik dagen etter.
Vi stoppet innom et par campingplasser, men nå er det jammen dyrere for ei campinghytte ei natt enn hotellrom inkl. frokost.
Eks. 
camping i Kragerø i ei bittelita camp.hytte på 8 kvm kr. 1195,-
Rom/frokost på hotell i Kragerø kr. 650,- inkl. frokost. Stort deilig rom, valget var enkelt!

Utsikten fra hotellrommet

Skjønningene mine på brygga i Kragerø ♥



I Kragerø var også P4`sommerturne



Og møte med Sune Wentzel var stor stas 


Etter en flott dag i Kragerø, dro vi til Larvik og tok turen til Danmark, og Hjørring camping hvor vi var fra mandag til torsdag kveld.
Denne turen var ene og alene for å besøke Fårup Sommerland.
Den er kåret til verdens 3.beste familiepark, og dèt er jeg og ungene helt enig i!!
Kommer et eget innlegg fra Fårup tenker jeg.

Nå nyter jeg kvelden i eget hjem.
Den tredje vaskemaskina er i gang, for om noen få dager skal skjønningene 
være med pappan sin på nye ferieopplevelser.
Og jeg skal tilbake til jobb på mandag.
Huff, som disse 3 ferieukene har flydd avgårde. 

Men, jeg har masse godt i vente utover høsten ;
Oslotur og Man.united kamp med junior 5.august. (derfor ble Sommerland i Bø avlyst)
 Sætertur med go`jentene 25.august, tur til Koster/Smögen med jobben 1.september. 
bryllup på slott i Sverige 29.sept. 
Og ikke minst Tenerife tur i høstferien, 9-16.okt.

Jeg har ingenting å klage over, for været får vi ikke gjort noe med likevel!


God natta

Klem 

~Linda~










Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du tittet innom min blogg, og for at du legger igjen et fotspor hos meg ;)