mandag 23. juli 2012

Slapp`a


Vet det blir mye snakk om vær i sommer
- og da særlig det været vi ikke får.
Så her er kanskje en liten trøst?? : )

Jeg sitter å suger litt på den karamellen den gode konsert-opplevelsen gav meg i går. 
Vi var 3 stykker her fra jobben som var der, og alle har det samme å si om konserten;
~magisk~

I dag kommer søsteren og Sara hjem etter 14 dager i varme, solrike Tyrkia.
Jeg gleder meg til å hente de på toget i kveld.
Man savner de man er vant til å ha nær etter så lang tid gitt ♥
Så etterpå skal jeg ut og handle inn grovbrød, melk og leverpostei som de kan kose seg med til kveldsmat.
Jeg vet man blir LEI fint brød, egg, ost og skinke etter uker i syden...

Selv lurer jeg på hva jeg skal ha til middag i dag?
Ikke moro å lage middag til èn...
- hmmm, sushi kanskje??
JA, det blir det! : )


Ha en fiiiin dag alle glade : )

Klem Linda









Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du tittet innom min blogg, og for at du legger igjen et fotspor hos meg ;)