søndag 22. juli 2012

Melissa Horn

Jeg er heldig, fordi jeg har så mange herlige venner.
I dag var det min gode nabo Toril som overrasket meg:
Jeg fikk konsertbillett med Melissa Horn!!

Og til Hamar og Hamardomen på Domkirkeodden vi dro avsted. 
Litt for tidelig - heldigvis...
For vi fikk plass på rad 2 : )



Og det er bare ett ord som konkluderer opplevelsen vi fikk;
MAGISK! ♥

Jenta er nydelig, og med sin ærlighet og fantastiske stemme ble vi bergtatt.
Og hennes måte å minne 22.juli var unik.
En naken solo med fremførelsen av denne;



Tusen takk vakreste Toril som er sååå snill, for at jeg fikk dele denne opplevelsen med deg og Anders i kveld.
Glad i deg!♥



Nattaklem

~Linda~

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du tittet innom min blogg, og for at du legger igjen et fotspor hos meg ;)