lørdag 21. juli 2012

E.n.d.e.l.i.g.

I dag kunne jeg gå rett ut i bikini,
spise frokost på terrassen,
finne frem vifta som avkjøler meg når jeg steker flesket : )
Endelig - i dag kom sommeren!! ¤¤

DEILIG

Jeg er ingen bikinidame altså.
Få ser meg i bikini,
men jeg er likevel veldig glad i min turkise m/tvinn-topp.

Min er ikke like glamorøs som denne dessverre.
Men når jeg skulle prøve å finne en som lignet min dukket denne opp;


ØNSK! *sukk*


I går var jeg på middag hos herlige Torill,
og var så heldig å få servert hvitvin i dette flotte glasset;




Etter middagen dro vi på brygga, 
og det ble brygge/båt til tidlig morgen...

Live, laugh, love...
YES I do!! ♥


Sommerklem

~Linda~




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du tittet innom min blogg, og for at du legger igjen et fotspor hos meg ;)