fredag 20. juli 2012

Et hjem uten barn

~ er ikke et hjem!
I alle fall ikke mitt hjem...
Hjemmet lever ikke på samme måten, det er tomt og likegyldig nesten.
Kjøleskapet er tomt, skittentøykruven er tom, hjemmet er ryddig...
Jada, det er gode ting- men helt uvant i min hverdag.
Jeg klarer å nyte det, og vet at dette er ikke forever-
men det er også veldig merkelig.

I går møtte jeg barna, fordi Markus spilte treningskamp.
Og mamma må jo få med seg kampen kan skjønne!
Det ble tap, men en god arbeidsøkt gjennomførte gutta.
Markus scoora 2 og fikk bla. tunnel på keeper,
så han var storfornøyd han! : )

Det var sååå deilig å klemme dem igjen,
det var jo hele 4 dager siden sist, thihi : )
Det var nok når jeg kom hjem etter kampen i går at jeg merket dette
 tomme, stille, rare hjemmet.




Men i dag er det fredag, helg og masse hyggelig som skjer : )


~Linda~

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du tittet innom min blogg, og for at du legger igjen et fotspor hos meg ;)