lørdag 14. juli 2012

Ringer

Jeg har bursdag i august... L.e.n.g.e. til enda da : )
Men siden jeg gav mamma hennes 60 årsgave når vi møttes på hytta,
så fikk jeg min bursdagsgave fra mamma;


Jeg elsker ringer, og hjerter ♥
Og siden blått er blitt en ny favorittfarge, (etter rosa)
ble jeg sååå glad for denne fiiiine ringen.
TUSEN takk vakreste mamma`n min ♥



Ringen kan brukes på begge måter, jeg må bare finne ut hvilken vei jeg er mest komfortabel med.
Men det er ikke noe fint med slitt rosa negl lakk, så ny blå lakk nr. 555 fra Chanel er investert.
Og skal taes på litt senere i dag.


På båten ned til Danmark kikket jeg på masse flotte Dyrbreg&Kern smykker.
Jeg syntes det har så mye lekkert.
Så på veien hjem måtte jeg bare unne meg denne flotte ringen;



Er den ikke flott??
Jeg syntes i alle fall !!

Nå løper klokka i fra meg.
Jeg må kjøpe dåpsgaven til LilleLise som døpes i morgen.
Jeg vet hva hun skal få, men kan ikke si noe enda i tilfelle dåpsbarnets flotte mamma er innom bloggen min. 
Noe jeg egentlig ikke tror, oppi alle forberedelsene til dåpen.

HA EN FIIIIN LØRDAG : )


kLeM

LiNdA




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du tittet innom min blogg, og for at du legger igjen et fotspor hos meg ;)