mandag 25. juni 2012

Fotballmamma

Nå har jeg gjort noen endringer her på bloggen. Må finne ut om jeg liker det eller ikke... 
Litt vingleLinda der altså. 
Men bloggtittel; Fotballmamma 
- den har jeg tenkt lenge på. Så den er nok kommet for å bli : ) 
Det har ikke noe med disse fotballfruene å gjøre, men rett og slett fordi jeg er en fotballmamma. 
Og fordi det opptar mer av tiden min enn interiør og mange andre uviktige ting. 

Forrige helg var vi i Arvika på forballcup. Og for den som tror at slike turer kun handler om fotball, gjørmete fotballbaner, tårer, slit, vinn og tap tar helt feil. 
Her er noen glimt fra turen, utenfor fotballarenaen;

Grilling av deilig mat
(ikke bare pølser og burgere her nei!)



Og bordet skal dekkes
-ja, du ser øl/vin... : )


Gitar og sang : )


Siden Arvika har gressbaner, og våre gutter spiller mest på kunstgress til daglig
måtte nye gress-fotballsko investeres i.
Og her er årets modell som Markus var meget godt fornøyd med :



 Selv om ferien vår har startet så har ikke jr. lagt fotballskoa på hylla. 
Nei, de ble slengt oppi sekken med ball og drikkeflaske kl. 10:55 
- og han syklet av sted til Sveum vår lokale fotballarena. 
"Ring når jeg skal hjem!" slenger han ut i det han forsvinner ut døra. 
Og jeg vet at det ikke nytter å ringe før 16. Altså så får han en 5 timers økt på dagen i dag. 
Og kjenner jeg han rett, så er han å finne på løkka 100 m fra huset vi bor etter middag.
 Men så lenge han syntes det er moro- så lar jeg han kjøre på! 
 En periode nå så har han spilt på 2 lag, og presset har vært stort!! Litt for stort for et mammahjerte, men han taklet det...-en stund. Fra høsten av skal han bare spille på det ene laget, og det er han glad for selv. Og da kan også jeg som mamma uttrykke gleden for det samme.
Phu ! : )


Nei, nok skriving for i dag. Er imponert over min egeninnsats på bloggen siste dagene.
Men selv om man har ferie og skal gjøre - ingenting!
Så må det handles, for mat må man jo ha...

Ha en deilig dag !!

~Linda~
fotballmamma : )







Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du tittet innom min blogg, og for at du legger igjen et fotspor hos meg ;)