onsdag 8. august 2012

Bursdag -


er et m.a.s. uten like...
I sær sin egen, når man ikke vil eller ønsker å feire seg selv.
Misforstå meg rett, jeg er glad for at jeg har mennesker rundt meg som bryr seg om meg,
men respekt for at en stakkar ikke ville feire- den er fraværende ;-)
Det forlanges kake på jobben, familie forlanger kake hjemme, venner ønsker fest...
Jeg tar med ungene og drar på hytta på fjellet på dagen min.
Da er jeg bortreist på dagen! : )
(skikkelig good old gammal nok, tendens der)
Men, neida- for når "gode" hyttenaboer får høre at vi kommer... blir responsen;
"Sååå hyggelig at dere kommer opp, da blir det jo bursdagsfest på lørdag!".
NEEEEIII!! Hmrf...



Jeg er ironisk nå, det skjønner alle som kjenner meg...
Men det er sant at jeg ikke liker å feire meg selv, fordi jeg ikke liker denslags oppmerkomhet.
Jeg innrømmer gjerne at jeg blir utrolig glad for hver og èn som husker meg på dagen min ; )
Og jeg skal gi tilbake med en skikkelig feiring - some day... !!
Jeg har lovet venner et 50 årslag - men det er jo evigheter til.
(i alle fall i underkant av 13 år)

Så det blir nok en god stund til før jeg sender ut en slik i anledning meg;





Det bør vel sies at jeg elsker å lage i stand bursdager for ungene da...
De lider ikke under mammaen deres sin burdagsfobi ; )


Ha en fiiiin dag ♥


~Linda~





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du tittet innom min blogg, og for at du legger igjen et fotspor hos meg ;)