torsdag 23. august 2012

Det er farlig å flytte inn

... i noe man ennå ikke har kjøpt,
eller som man kanskje ikke får kjøpt i det hele tatt.
(la oss håpe det siste ikke er tilfelle)

For meg er det bare å flytte inn, og jeg vet akkurat hva jeg mangler for å få det perfekte hjem for oss;

* Det var den spisesofaen m/bord og sjenk til...*sukk* Se her
* Dyngesenga til vesla, som du kan lese om her
* Sjeselong til tv-stua (sovesofa)
* Og alt tilbehør til mitt drømme soverom ♥ Inspirasjon her

Ja-ja, det er lov å drømme,
men jeg føler at det jammen er på tide at noen drømmer blir oppfylt snart!

Formen er enda ikke helt på topp, 
men jeg savner kollegaene og det å være virksom... 
Så i morgen skal jeg bryte meg opp og på jobb
åkke som, 
dårlig form eller ei!



Det er i hvert fall sant!


Nattaklemmer

~Linda~








Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du tittet innom min blogg, og for at du legger igjen et fotspor hos meg ;)