onsdag 29. august 2012

Drømmehus avlyst

... for det var ikke drømmehuset jeg så på i dag likevel.
Selv om jeg hadde flyttet inn i det oppe i hodet mitt, var det en STOR nedtur å komme dit.
Det gjorde liksom ingenting at det allerede var kommet inn et bud på 100tusen over takst før visning. 
Jeg tenkte bare; "heldig selger, stakkars kjøper".
Yes, rett og slett...

Da venter vi bare på neste drømmehus : )


(In my dreams... Fra Vestlandshus)


Jeg har hatt en fin kveld ved fotballbanen igjen.
Jeg storkoser meg når jeg ser glade aktive unger, engasjerte foreldre, flinke trenere
og idrettsanlegg som myldrer av liv.
Selv om det ble tap i dag, så klare jr. (endelig) å takle det også.
Ikke tap og vinn med samme sinn, men nesten : )


Formen min er bra igjen - YEY!
Og jeg begynner å glede meg til tur til Koster med jobben i helgen...
Jeg har aldri vært der, bare hørt masse skryt.
Det blir båttur, sykkeltur og masse sosialt.


Og yr melder sol, sky og 17 grader på lørdag!!


Men her er det straks sengetid lesetid...
Jeg er fæl til å lese til altfor lang på natt.

Natti



~Linda~






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du tittet innom min blogg, og for at du legger igjen et fotspor hos meg ;)