mandag 20. august 2012

M.A.N.D.A.G.



  

Etter en meget urolig kveld og første del av natten pga. ørevondt hos Emma,
sovnet vi tilslutt godt.
Og hun våknet uten vondt i dag, og ville på skolen.
H.U.R.R.A.

Så i dag slo gong-gongen for
 - hverdagen 2012/2013.


Man kan si og mene mye godt om ferie -
ja, den er DIGG!
Men jammen er hverdagen god den også : )


Min store utfordring er matpakkene som skal smøres hver dag!
Denne matboksen Zoo Lunchies fra Skip Hop er redningen.
Her holdes varm mat seg varm og kald mat seg kald.
Slutt på sliten frukt og varm yogurt.




 Her er favoritten : )
Emma sin i alle fall. Markus er nok litt mer usikker på om han ønsker en slik.
Men jeg bestiller 2 stk, denne og en Monkey.
Så får vi om han blir fristet når han ser Emmas matpakke!
Hvis ikke er det jo en ypperlig bursdag/julegave til noen andre : )
Niesen min har kjøpt sin på lekmer.no
Der var de visst billigst, sa hun...


Ønsker alle en god mandag og en fin uke!!

Klem

~Linda~



1 kommentar:

Takk for at du tittet innom min blogg, og for at du legger igjen et fotspor hos meg ;)