søndag 12. august 2012

Sommerdag på hytta (og litt bursdag...)


En herlig helg på hytta er overstått, og jammen har vi ikke fått noen varme sommerdager også.
På tide, og da må vi nyte...

Lørdag våknet vi til strålende sol, 
jeg har nok vært litt snill likevel ; )
Og etter at jeg fikk servert kaffe, kake og presanger på senga-
etterfulgt av skikkelig god helgefrokost...
-tok vi bena fatt. (NB: bilderas!)
Trosset bjørnen, vi regnet med at det var for varmt for han.










"En skigard kan aldri vara evig..."


Mine to ♥




På vei til sæters -for å gjøre oss mette







Den stolte hane!


Klukk klukk klukk


Bordet er dekket, slik et sæterbord skal





♥ ♥ ♥


'




Lek med gjeterhunden, Alfa : )


Litt moderne utstyr har kommet til seters...
Tron og Emma tester hestekrefter (mange hestekrefter!)


Men her benyttes mye av det gamle fremdeles...


Ikke mye er mer sjarmerende enn et gammelt melkespann...



Pultost ble kjøpt, rømme også...



"Dagros" ønsket "PÅ GJENSYN"! : )




Siden det tross alt var bursdag, måtte gulrotkake nytes - mmm...




Armbåndet fikk jeg av skjønningene mine ♥



Gode hyttenaboer kom med musserende og jordbær
O`lykke!! 


Takk til alle som gjorde helgen og dagen min sååå fiiin, 
og til værgudene som var på vår side ; )


Nå er det søndagkveld og kommende uke gjennomgås.
Den ser slett ikke værst ut!! : )


Klem

~Linda~












1 kommentar:

  1. Hallo! ;D
    bare å kopiere bilder fra bloggen min :)
    Skal jeg sende deg headeren? :)

    LOVE YOUR BLOG!!!

    SvarSlett

Takk for at du tittet innom min blogg, og for at du legger igjen et fotspor hos meg ;)