torsdag 23. august 2012

S.U.K.K. og litt yey!


For tiden inntas mender med ingefær...
Det skal visst hjelpe (jeg vet det hjelper), mot forkjølelse og halsbetennelse.
Det er bare at jeg vil ha umiddelbar virkning!!
Og dèt har jeg ikke merket noe til : (

Ordinære frukt og grønnsaker kan hjelpe med å kurere sykdommer, ifølge tradisjonell kinesisk medisin.

Jeg hater når jeg ikke er verdt en dritt, 
for det er slik jeg føler meg nå. 
Ikke orker jeg å jobbe, ikke gidder jeg å shine her hjemme.
Klarer knapt være mamma...
Når ungene går til skolen, selvfølgelig med matpakke og alt det de trenger da -
så stuper jeg i seng og sover videre. zzzzz

STOPP!
Slutt å syt, mange  har det værre - og dette går over..


Det har kommet et hus til salgs, 
som ligger innenfor området vi ønsker å bo og som skal passe min økonomi.
Jeg gleder meg til visning neste uke : )
Jeg ligger og innreder rommene oppe i hodet mitt, 
-feberfantasi hihi...
ÅÅÅÅ, jeg/vi vil ha- vil ha !!

et lite sneak peek;

mye hage ; )

Helt sikker mange som vil ha dette huset pga. beliggenhet og pris.
Men det er lov å håpe!! 

Nå har jeg inntatt 2 store kopper ingefærte, gurglet saltvann, 
tatt en kraftig paracet og svelget unna et par ss sanasol.
Nå inntar jeg horisontalen igjen...


Ha en fin fin dag alle sammen!


En ikke smittsom klem

 fra

~Linda~








2 kommentarer:

Takk for at du tittet innom min blogg, og for at du legger igjen et fotspor hos meg ;)