torsdag 9. august 2012

Det føles faktisk godt

Hverdagen har innhentet meg sakte men sikkert...
Nå begynner alt å falle på plass igjen
og det
f.ø.l.e.s. g.o.d.t.

I går gjennomgikk vi litt hjemme-rutiner,
og det var faktisk veldig interessant -
For de var mer enn gjerne villige til å lage gode rutiner.
Så får vi se da vettu... om de følges opp! : )

Vi snakker;
* Finne frem klær til dagen etter og pakke sekken før sengetid
* Smøre matpakka selv, forutsatt at mamma dekker frokostbordet
* Fortsette med å være flinke til å gjøre lekser rett etter skoleslutt.
* Legge seg til angitt tid! (her er utfordringen kjenner jeg)

Mer enn dette forlanger ikke jeg...




Keep up the good work!

 ♥

~Linda~

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du tittet innom min blogg, og for at du legger igjen et fotspor hos meg ;)