torsdag 16. august 2012

Filmanbefaling

Step up revolution 3D

Det er sjelden jeg reklamerer, i sær for filmer siden jeg ikke er den største film entusiasten.
Men noen filmer/trailere fenger mer enn andre.
Og denne skal jeg definitivt se!!

"Emily, datter av en rik forretningsmann, kommer til Miami med ambisjoner om å bli profesjonell danser, men hun blir forelsket i Sean, en ung mann som leder et danseteam som stiller i omstendelige, nøye planlagte flash mobs."

helt i min bane hehe :)


                               





Se traileren her;


 
 
Delta i konkurransen om å vinne kinobilletter du også!
Gå inn på http://kampanje.venderseed.com/step-up-revolution-3d
og les hvordan du kan delta i konkurransen.
 
Selvfølgelig vil jeg vinne : )
 
 
Strålende torsdag
og god filmopplevelse til dere : )
 
 
Klem
 
~Linda~
 
 





1 kommentar:

  1. Lykke til, håper du vinn billettar! Eg gleder meg til å sjå den nyaste Disney filmen med lillebror, den heiter Modig og me skal sjå den i 3D, litt usikker på kven som gleder seg mest, om det er eg eller lillebror ;-)

    Sikker på at naboane berre set pris på litt lettkledd flaskevarming, verre med halvgamle, heilfeite dammer med Whiskey stemme som sprader rundt i slitne, sidrumpa sloggiar kveld etter kveld etter kveld...

    SvarSlett

Takk for at du tittet innom min blogg, og for at du legger igjen et fotspor hos meg ;)