fredag 10. august 2012

Fredag og hyttetur (m/bjørn)

~ men først litt ærbe ; )

Gleder meg til å komme på hytta, hvor jeg kan senke skuldrene og åpne en god flaske rødvin.
Og i mens ungene klatrer i trær, bygger hytte,
er på hotellet for å bade og spille biljard...
Skal jeg nyte late dager med en god bok og masse skravling med pappa og søster.
Det blir ingen lang fjelltur denne gangen,
for bjørnefar rusler rundt veggene på hyttene rundt.
Han er observert og fotografert 300 m fra hytta vår.
Så vi må sitte på terrassen med pil og bue : )


Jakt pågår visstnok, da det er endel sauer som har måtte bøte med livet stakkar...


 Det er ikke ofte jeg har sånne dystre, litt skumle bilder på bloggen min.
La oss tro at det ikke blir en vane...
Jeg har heller ikke kastet meg på den dyreprint trenden.


Den nye Ikea katoalogen har kommet,
 og jeg gleder meg til å gjennomgå den fra perm til perm.
Det er noe eget med Ikea altså.
Elsk - hat kanskje ??
Jeg vet ikke jeg : )
Jeg vet bare at jeg L.I.K.E.R.


 


Nå er det straks helg,
skal bare servere litt kake på jobben før jeg stikker : )


GOD HELG
fra meg til dere



~Linda~

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du tittet innom min blogg, og for at du legger igjen et fotspor hos meg ;)