onsdag 22. august 2012

Syk... Frisk med juice??


Emmas ørevondt blomstret opp igjen på mandag kveld.
Hun skulle nok ikke ha vært på skolen, 1.skoledag.
Så i går, tirsdag var vi hjemme og jeg pleide Emma etter beste mammaevne : )
I alle fall fra morgenen av...
For utpå dagen, ble jeg slapp og sløv selv : (
 Så når storebror kom hjem fra skolen lurte han på hvem som var hjemme og passet på hvem??
Jeg hater å ha sykdom i hus!
Hmrf...

I dag er Emma på skolen igjen, hun kviknet godt til utover kvelden i går, 
i takt med at min hals snørte seg igjen. 
Så her sitter/ligger jeg på sofaen og gjør minst mulig for å bli fortest mulig frisk!

Så i helgen skal jeg kjøpe meg en sånn juicemaskin, 
så skal jeg og ungene holde oss friske gjennom hele høsten og vinteren!!



Jeg har hatt lyst på en slik kjempelenge, og nå blir det en sånn før kaffemaskin altså.


Nei, jeg inntar horisontalen her nå.

Ha en fin dag alle friske og glade, 
og selvfølgelig alle andre ; )


~Linda~

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du tittet innom min blogg, og for at du legger igjen et fotspor hos meg ;)