fredag 24. august 2012

Fredag, friskere og s¤l

Til tross for at jeg pga. en hals som setter meg ut av spill, 
-som gjør at jeg går glipp av årets sætertur med de beste jentene...
og/eller avskjedsfesten til beste gutten...
Så klare jeg å nyte at det er H.E.L.G. likevel : )
Og når den ikke tilbringes med skjønne venner, 
så er det enda bedre å vite at den skal tilbringes med de
HERLIGSTE BARNA ♥

Så i helgen står INGENTING på tapeten!!
Det er LUKSUS : )

Tilbehøret til fredags tacoen er straks ferdig, 
kald brus i kjøleskapet
og tv/filmkveld venter...



Så sant kan det sies...

Også har jeg shoppet sko i dag...
(jeg har i alle fall reservert dem)
Verdens beste kusine, Barbro 
- med sort belte i shopping selger mange av sine kule sko.
Og siden hun er mindre enn meg i klesstørrelse,
NOTE TO SELF; -det skal gjøres noe med!!
er det kun sko jeg kan kjøpe av henne.

I ♥


Kuleste 

Jippi, yuppi, yay, yey!!


Strålende fredag og fantastisk helg ønskes fra meg til alle dere



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du tittet innom min blogg, og for at du legger igjen et fotspor hos meg ;)