onsdag 29. august 2012

Grown up...


Selv om jeg ikke er ferdig med den typiske barnegreia - "skal bare",
så har jeg på en eller annen måte blitt voksen jeg også :  )
Det vet du når du sitter rakrygget i banken, og forteller banken hvordan du vil ha det...
(i alle fall nesten da) - og får det slik!!
Og når mobilen ringer samtidig mens du sitter der og det er skolen som ringer og forteller at junior er syk...
Da nytter det ikke å si skal bare altså.
Da er det bare takk og farvel i banken, innom jobben og varsle sjefen -and OFF to School!

Jr. er mye bedre nå heldigvis : )

Tirsdag er min ultimate tv-kveld. 
Før denne kvelden startet min tv-kveld kl. 21:45,
 men fra og med denne tirsdagen starter den klokken 20:00.
Jeg digga det nye programmet; CoverMe!

Siden formen her i huset har vært heller laber i det siste, 
så har jeg gått amok i vitaminhyllene og bestilt "bestselgerene" til Supermat.
Skal ikke si at jeg skal kaste meg helt ut i den supermat-bølgen.
Men å bli litt sunnere og friskere skader ikke!


Intet kan være uprøvd thihi ; )


Nå er det siste innspurt av tv-kvelden min, før jeg må finne køya.


Natti, natti alle 


~Linda~












Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du tittet innom min blogg, og for at du legger igjen et fotspor hos meg ;)