tirsdag 7. august 2012

Våkner opp av dvale...


Etter en heller urutinert sommer,
 eller sommer og sommer...jeg mener, juni-juli & litt av august.
så har jeg endelig begynt å våkne opp av latmanns-dvalen jeg har vært i.
Nå skal hus og hjem få seg en real omgang, og rutiner skal på plass.
Unger skal i seng til rett tid og det samme med meg!
Når kalenderen fylles opp, økes effektiviteten og man finner tid til det meste...
Merkelig, for i sommer har jeg ikke gjort en dritt, ei heller funnet tid til annet! ;)

Thats life!

Alle har vi vel planer for høsten, og mine er mange...
Hovedmålet er å finne et nytt hjem.
Men uansett det viktigste;





Glad tirsdag alle sammen!



~Linda~

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du tittet innom min blogg, og for at du legger igjen et fotspor hos meg ;)