fredag 17. august 2012

F.R.E.D.A.G.


Jeg er fremdeles høyt oppe etter den flotte konsert-show opplevelsen med
SOMMERSLAGERE i går kveld!
Når Ingvid Nagell Dahl tar 3 på rad med Adele,
helt perfekt
blir jeg rørt jeg.
Og Queen, Toto, Michael Jackson slagere på rekke og rad...
Fin musikk skaper glede


I kveld skal jeg fortsette med sosialiseringen sammen med gode kollegaer.
I dag er det terrassefest hos herlige Anne Berit ♥
Godt det ikke er jeg som skal være aktiv fotballmamma i morgen tidlig kl. 08:30 (!)
Jeg stiller sterkere opp på sidelinejen på søndag jeg : )


Min stor lidenskap for tiden er BRUKA design



Bildet er hentet fra Låvebutikken

M.Y.E. V.I.L. H.A. M.E.R.


Ønsker alle glade en

~strålende helg~


Klem Linda




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du tittet innom min blogg, og for at du legger igjen et fotspor hos meg ;)