tirsdag 21. august 2012

Planlegge bursdag

Vesla blir snart 8 år...
8 år!!!!
Ja, jeg må vel bare akseptere det også ; )

Emma har 2 jenter i samme klasse som har bursdag 2 og 3 dager før henne, 
og vi skal feire sammen.
Artig, fornuftig, økonomisk og flere muligheter.
I år blir det gårds-bursdag 
med ponniridning og tur med hest og vogn, 
samt mat og kaker på låven.
STAS!
Vi gleder oss, små og store : )

Emma ønsker seg Ipad...
Jeg kunne ønske at hun kunne ønske seg noe slik;


eller denne;




Jeg elsker klærne fra ChillNorway.
Jeg skulle gjerne ha hatt maaaange flotte plagg fra de.

Men det blir vel som regel som barna ønsker ; )




Men jeg kan jo alltids kjøpe til meg selv!!
Dèt er min fordel med å være alene;
- Ingen som bryr seg om hva jeg bruker pengene til. 
- Ingen som spør etter pris... 
- Ei heller ingen andre som jeg fyller opp lommeboka mi ; )
hihi...


Men nå er det sengetid, etter å ha sett litt enkel underholdning på FEM.
Det hjalp litt etter å ha sett United tape for Everton i dag...
Og måtte bruke litt tid på å få opp igjen humøret på junior, slik at han skulle sovne som en glad gutt ♥


~Linda~



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du tittet innom min blogg, og for at du legger igjen et fotspor hos meg ;)