mandag 6. februar 2012

Bilderas fra julen 2011

Jeg har ikke blogget på veeeeldig lenge, og nå kommer innlegg nr. 4 bare i dag haha :)

Men jeg vil legge ut noen bilder fra julen, nettopp fordi jeg tror 2011 var den siste julen i dette hjemmet. Vi vokser ut av rekkehuset, uansett hvor lykkelige og hvor mye vi trives her. Altså vi er ikke i ferd med å bli flere altså hihi.... Men vi mangler et soverom og litt space.
Derfor ønsker jeg å legge ut noen minner fra denne julen, for å kanskje kunne sammenligne litt med neste års jul, julepynt og feiring.

Selv om jeg stortrives i heimen, drømmer jeg om litt større hjem med større stue og stort og ekte juletre.
Den blå kula som skiller seg litt ut på treet her, er glasskula fra Friends-serien. Denne fikk jeg i gave for noen år siden av min venninne Elin. Kjøpt på Manhatten i New York.
Mon tro ikke vi så litt Friends sammen når vi bodde sammen i studietiden *knis*


Årets julevin - fra Italia, mmmmm....veldig god var den!
Flott erstatning til oss som ikke er så glad i øl og akevitt.


De rare nissers landsby :-)


God jul :-)


Nisse familien


Julens kjøkkenvindu


Kjøkkenhylla



Ungene var sammen med pappa`n sin på Tenerifè i julen, så lille juleaften hadde jeg og mamma rakfisk.



Treet er flottest med gaver under ;)
Til tross for at vi kun var 3 voksne, så syntes jeg vi hadde maaaange pakker jeg!



Verdens beste mamma og søster <3
Takk for at dere gjorde min først juleaften uten barna minnerik likevel.
Dere er de beste!!


Juleoppdekkingen.



Oppdekking til 1.juledags frokosten,
Denne ble ikke all verden, da vi allerede kl. 1200 skulle til broren min på stor julelunsj.


Og på kvelden 1.juledag kom barna hjem....

O`lykke !!

Hm, her var det små og endre mindre bilder. Har mye å lære gitt...








Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du tittet innom min blogg, og for at du legger igjen et fotspor hos meg ;)