onsdag 29. februar 2012

Dagene flyr...

Plutselig så er onsdagen straks over, og helgen nærmer seg... 
Og i morgen skriver vi MARS!! =)
Jeg er fra i morgen i full jobb igjen etter at ryggen klikket 04.januar.
Og i morgen skal også Emma på skolen igjen!
Det blir godt for henne å komme skikkelig i gang igjen etter operasjonen.
Vi legger bak oss en litt traurig start på 2012 og satser på at resten av året blir 
FANTASTISK! 
Og at min lille familie kan fylle resten av 2012 med lykke, fine begivenheter og god helse ♥

Som jeg skrev i forrige innlegg så blir det flytting i 2012.
Jeg drømmer meg bort og blir inspirert av flotte soverom som jeg finner på nett og i blader;



bilder fra google

Lyst og stoooort soverom er drømmen...

Apropo soverom,

i dag har jeg vært hos mitt skjønne søskenbarn, Barbro, som venter baby-tulla si om bare fåååå dager.
Og når jeg så vugga som sto klar, smeltet mammahjertet mitt helt ♥
Det er noe eget over vugger...


Vugga som tulla skal ligge i ligner på denne, men hennes er brun slik den var den gangen mammaen lå i den på 70 tallet =)
  (dumme meg tok jo ikke bilde)
Og med den gule blondehimmelen, så var vugga komplett!
Det er så S.T.A.S at noe beholdes orginalt!

Jeg gleder meg til å bli "tante" ♥


Nå skal jeg nyte resten av kvelden foran skjermen og kikke litt på noen av de flotte bloggene jeg følger.
Gleder meg til å se updates, og la meg bli inspirert...

Ha en fin kveld
-og snart...
 ~god natt~

Klem Linda




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du tittet innom min blogg, og for at du legger igjen et fotspor hos meg ;)