mandag 6. februar 2012

Sovende blogger...

Men nå skal jeg skjerpe meg, for jeg vil jo sååå gjerne blogge! Ehh...har vel sagt det før ;)
Syntes det er nesten litt småfrekt av meg å vandre rundt i blogglandia hver dag, uten engang å skrive litt på min egen blogg.

Jeg tror bloggtørken min skyldes at jeg ennå ikke har anskaffet kamera som jeg ønsker meg. Også når jeg ser på alle de flotte bildene og bloggene som er, så føler jeg at min blogg er skikkelig utdatert. Jeg er så elendig på utforming av bloggen og redigering av foto at jeg skjemmes over meg selv.
Tror jeg skal be tanteungen min om å lære meg opp litt. Hun har bloggen sweetlikesara.blogg.no og tante får lov til å lese den :P

Jeg har fått den nye sofaen på plass (det gjorde jeg jo før jul), så bilder kommer. Det blir nok et bilderas fra ~lillema~ når jeg kommer hjem... I promise! Da blir det bilder fra litt av hvert ;-)



Savner dette fatet altså...
Hm, hvordan skal jeg overtale eksen min om at dette er flottere hjemme hos meg enn hos han!!??
Vi er gode venner, så det er lov å håpe thihi ;-)


Ønsker alle en strålende dag!
Endelig har kulden sluppet taket og man kan puste uten at det svir i nesa når man er ute :-)


Klem ~lillema~

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du tittet innom min blogg, og for at du legger igjen et fotspor hos meg ;)