lørdag 11. februar 2012

L.Ø.R.D.A.G

Lørdag er den nest beste dagen i uka, etter fredag.
Vi storkoste oss i går med Taco og The Voice på TV2.

Her er bildet av vinflaska jeg vant på gårsdagens vinlotteri.
Den er ikke sprettet enda, men det er mulig jeg unner meg et glass i kveld :)


Fatet er fra Ikea faktisk, som jeg er blitt så glad i...



Denne helgen er helt i familiens ånd.
F.A.M.I.L.Y
Dette skiltet fikk jeg i julegave av sønnen min på 10 år.
Han vet hva mamma liker, og han er veeeldig glad i familien sin ♥


I dag har vi vært på håndballtrening med Emma. De skal ha turnering i morgen, så de siste justeringene ble terpet! Hehe.... I alle fall terpet inn så godt og alvorlig som det gjøres på et lag med fjåsete 7 åringer *smil*
Det er så gøy å se dem, og jeg gleder meg til turneringen i morgen.
Så vi glemmer at det er morsdag fra morran i morgen, så tar vi igjen feiringen på kvelden
.
Etter håndballkampen gikk turen innom butikken, da skulle lørdagsgodteriet handles inn, og det skal gjøres av barna selv må vite... De stoler ikke nok på mamman sin der gitt :P
Så hadde vi et par timer i sofaen, hvor vi så Manchester United slo Liverpool 2-1.
HURRA- det redder kvelden til Markus!
(og mor, for han blir sååå grinete om motsatt skulle skje)

Før jeg avslutter dagens innlegg, må jeg bare fortelle om min nye "forelskelse".
Clutch fra ADAX ♥
Jeg bare måååå ha...
Har funnet noen bilder på Google...
Sendte bildet til mobilen til pappaen som er på Kielferga i helgen med jobben.
 Med hint om et morsdagsønske.
Det er jo lov å håpe, thihi :)


Jeg skal ha en sånn uansett!! ~ someday....


Her kommer min Dagens;
Dagens ord; Familiekos♥
Dagens middag; Innbakte pølser med ost
(barnas ønske, og restene går til matpakke på håndballturneringen i morgen
Dagens tv; Melodi Grand Prix
Dagens trim; ja, det var det da...
Dagens barn; håndballtrening, fotball på tv, besøke en kompis, kose med mamma...

Ønsker alle en herlig lørdagskveld!

Klem


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du tittet innom min blogg, og for at du legger igjen et fotspor hos meg ;)