søndag 12. februar 2012

Morsdag ♥

Morsdagen skulle  vi "droppe" da vi visste vi hadde en travel dag i vente med håndball fra tidlig morgen. Men ungene hadde andre planer ;-) Vakreste barna mine kom med kaffe, tegninger og verdens søteste "Verdens beste mamma" bamse til meg. *rørt*
Takk fineste Markus og Emma ♥


Etter morgenkos på senga, og smøring av matpakker og sekk for en lang dag i hallen bar det avsted til Stangehallen.
Her spiller Emma i Isbjørncupen.

Her ser vi Emma i aktivitet. Kjempe innsats i dag og jeg er sååå stolt!



Når vi kom hjem fra hallen, var vi invitert til min kjære søster.
Vi fikk servert nydelig "tante Lines" sjokoladekake ~ mmmm, yammi!!

På morsdagen skal mødre hedres!
Jeg har en fantastisk flott mamma og en nydelig bestemor til mine barn.
Kjære mamma, G.R.A.T.U.L.E.R.E.R. med morsdagen!
Jeg er såååå glad i deg og takknemelig for at du er min mamma ♥




Avslutter med Dagens herfra;

Dagens ord; MAMMA
Dagens middag; pølser - ene og alene fordi en 10 åring og en 7 åring absolutt ville lage dagens middag ALENE!
Dagens barn; håndballturnring, feire mamma, ut å leke
Dagens trim; farte rundt på i hånballhallen
Dagens tv; Reprise av Hver gang vi møtes kl, 23:15!!

Ønsker alle en fortsatt fin morsdag. Ha en deilig søndagskveld! :o)

~lillema~

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du tittet innom min blogg, og for at du legger igjen et fotspor hos meg ;)