mandag 6. februar 2012

Fordi jeg fortjente det


Disse før/etter bildene viser at jeg fortjente ny sofa :-)



Jeg er nesten flau, for såååå slitt og jæ.... !!
Men fra mitt miljøhensyn (høhø) så kaster jeg ikke ting før de er vel brukte kan man si.



Det var en drøm å få denne Bris sofaen fra Skeidar på plass i stua.
HURRA!!
Og jeg angrer ikke ett sekund, selv om jeg har gnidd bort endel flekker allerede.
Trodde det var ungene i huset som skulle bli den største utfordringen hva ren lys sofa angår.
Men den gang ei... Her snakker vi mor som snikspiser sjokolade :P
og ikke minst katta!
Arg, hmrf..., grrrr...
Men vi beholder katta og sofaen!! :-)

Nå er det nytt bord, eller male bordet som står på ønskelista
+ maaaaaasser av annet flott som frister der ute...

Klem

~lillema~


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du tittet innom min blogg, og for at du legger igjen et fotspor hos meg ;)