onsdag 15. februar 2012

Nyoppdaget

Jeg har skrevet om at jeg ønsker meg en Adax clutch veske.
Og når jeg leter opp vesken, så kommer jeg til nettbutikken lillevilla.no - og jeg sier bare L.O.V.E!
Jeg kikker, sikler, drømmer, lager ønskeliste....og straks trykker jeg bekreft på noe også ;)
Her finnes en herlig blanding av flott interiør, asseccories og klær.
Her er noe som kommer hjem til meg om kort tid ♥

Forelsket meg helt i dette kakefatet som jeg gleder meg til å fylle med alskens godterier og cupcakes.




Og hva med dette rålekre armbåndet, til hverdag og fest
*dare to love*
Yepp- ROSA til meg thihi :)


Også denne da...
Skjønningen fra Lisbeth Dahl
I ♥ it!!





D.A.G.E.N.S herfra;

Dagens ord; Vårfornemmelse
Dagens middag; Løvbiff m/pom.f og bernaise
Dagens trim; slapp i dag også jeg :(
Dagens barn; Aktivitetsdag på skolen, lekser og aking med nabobarna
Dagens tv; 4 * middag og Lilyhammer (i dette øyeblikk)

Ha en deilig kveld !!

Klem ~lillema~




1 kommentar:

Takk for at du tittet innom min blogg, og for at du legger igjen et fotspor hos meg ;)