torsdag 16. februar 2012

Rart med det gitt

K.J.Ø.P.E.L.Y.S.T.E.N min
øker imens lommeboka minker...
Hvor typisk er ikke det??

Jeg er i skikkelig shopping modus om dagen.
I ♥ SHOPPING!
I går fikk Markus nye fotballsko og Emma og jeg fikk nye jeans.
Og jeg fikk bestilt meg litt av hvert fra lillevilla.no.
Og i dag - så drømmer jeg meg bort til Kremmerhuset *sukk*
Der har de fått inn sååååå innmari mye fint, så jeg sliter med å holde meg i sofaen for å unngå å starte bilen og kjøre til nærmeste butikk for å gå amok der :P

OI OI OI - de har nettbutikk!!
(skulle finne noen bilder å vise det jeg ønsker meg og vips så var nettbutikken der)
Så syndl, eller HURRA- eller å neeeei...!!
Her blir det suppe og havregrøt fremover *knis* :-) 





+ mye mye mer...
Come to MaMa ♥

Jaja... Det er bare å fortsette å jobbe gitt.
På jobben har vi mulighet til å opparbeide litt ekstrabonus, dersom man er ekstraflink...
Så det er bare å STÅ PÅ! -så blir pay-check`n deretter ~ Thihi :)


Ha en fin-fin shopping kveld hehe :)

~lillema~

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du tittet innom min blogg, og for at du legger igjen et fotspor hos meg ;)