mandag 6. februar 2012

Ole Henriksen

Anbefaling:


Jeg blir påvirket av reklame, og for èn gang skyld så stemte det som ble sagt!
Det er Caroline som har bloggen Fotballfrue som skryter så veldig av dette serumet.
Ole Henriksen Truth Serum Collagen Booster anbefaler jeg på det sterkeste. Og nå har de 15% på hele Ole Henriksen serien på Coverbrands.no i disse dager.
Lukter godt, deilig å ha på og ja, etter halvannen måned så har jeg iallefall ikke fått flere rynker (til tross for julestress, ryggplager og andre utfordringer som kan gi oss ei rynke eller to) :)

jaja... da ble det 2 innlegg fra meg på rappen.
Fått blod på tann serru :) Artig!!

So long...

~lillema~

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du tittet innom min blogg, og for at du legger igjen et fotspor hos meg ;)