søndag 19. februar 2012

Vår fastelavens-søndag ♥

I morgen skal vesla opereres, mandlene skal fjernes og jeg ville ha en skikkelig kosedag med ungene i dag- dagen før...

Men det var ikke bare jeg som har tenkt å være god mot ungene-
de hadde jammen tenkt å være gode mot mamma`n sin også =))

Kl. 09:50 (!) vekket de meg (jeg sover aldri sååå lenge egentlig)...
"Frokosten er servert!"
"Vi har stekt rundstykker også"
"også laget kaffe til deg da..."

Her ser dere frokostbordet som de hadde gjort i stand - Helt alene!!
L.O.V.E



Etter frokost satte vi i gang med baking av boller;


Blande...


Elte....


Deigen ble sååå flott!! (om jeg skal si det selv)


Og med god hjelp er det ingen problem å lage gode boller =)


Restultatet smakte himmelsk!!



mmmm... yammi, yammi !
Fersk gjærbakst er aldri feil =)


Ut på tur aldri sur =)


Skjønningene til mamman sin ♥


Også Stitch da... sjefen i huset =)
Her har han full kontroll fra taket over inngangsdøra vår.


Emma fant dette ♥ i snøen når vi var på tur....


Ønsker alle en fortsatt fin fastelavenssøndag!

Her kommer dAgEnS herfra;
Dagens ord: Lykke
Dagens middag; ytrefilet av svin m/båtpotet, gr.saker og bernaise
Dagens trim; gå laaang søndagstur
Dagens barn; lage frokost til mamma, bake boller og leke i snøen
Dagens tv; Erobreren på NRK1


Klem

~lillema~


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du tittet innom min blogg, og for at du legger igjen et fotspor hos meg ;)