tirsdag 7. februar 2012

Dagens og lamper

Inspirert av bloggen minlillelykke hvor hun skrev inn dagens...

Her er mine dagens;

Dagens ord; Sol ¤ (den tittet akkurat inn)
Dagens middag; Fiskegrateng m/poteter, råkostsalat og smør
Dagens trim; Ehhh...ryggen er vond for tida, men planken og noen andre ryggøvelser må jeg få til.
Dagens barn; Fotballtrening og lekser
Dagens tv: 4-stjernes middag/Tid for hjem (må svitsje litt her gitt:P) og Frustrerte Fruer.

Jeg trenger lamper, jeg ønsker meg lamper og jeg sikler på maaaange forskjellige lamper.
Det er bordlamper som er mest kritisk og 1.pri nå;

Her er et lite utvalg av noen av de jeg liker...






Bilder funnet på Google

Det er bare å jobbe på og kjøpe når lønna kommer!! ;-)


S¤lskinnshilsen

~lillema

4 kommentarer:

  1. åååååh endelig du blogger igjen!! på tideee.....
    Tihiii, kule lamper, digger de to første :)
    Keep on blogging klem sweetSara <3

    SvarSlett
  2. I will sweetie ;-)

    Ja, var ikke de fiiine?
    Morsdagsgave kanskje? thihi ;)

    SvarSlett
  3. Hei på deg og takk for hilsen hos meg;)

    Masse fine lamper, men så var det å velge blant alle da....lykke til!
    Ha en fin tv-kveld;)
    C

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk i lige måte! :)
      Ja, valgets kval kan være en utfordring blandt alle fristelsene :)

      Slett

Takk for at du tittet innom min blogg, og for at du legger igjen et fotspor hos meg ;)