tirsdag 7. februar 2012

Snøhule på en lørdagskveld

En helg for noen uker siden var vi på hytta. Og her er minner fra helga store høydepunkt snøhula.

Litt for langt utpå ettermiddagen fant pappa og Markus ut at de skulle grave ut og lage snøhule.
Og snøhule ble det!
Emma og jeg forberedte pinnebrød og kakao.
Og her kommer resultatet!
(litt dårlige bilder...men, men - slike minner skal foreviges uansett!)

Vi griller pinnebrød uten pinner denne gangen på bålgrillen
(en genial sak,- bålgrillen altså)


Inne i hula. Gutta hadde virkelig gjort en GOD innsats!

Lys må til :)


Herlige unga koser seg med pinnebrød og kakao.



Velkommen inn! :)


¨
~pappa-hulemannen~

~snuppa~

3-kløveret <3


Atter engang, bålgrill er topp!

Dette var en helt fantastisk hyggelig måte å tilbringe lørdagskvelden på.
På kjøkkenet lå lørdagsmiddagen klar til å tilberedes...
Men pinnebrød og kakao ble en MEGET mye bedre erstatning :)



På hytta har vi et Stabbur...
Og denne kvelden i snøkaoset så stabburet slik ut.
TROLSK STEMING!


~lillema~



1 kommentar:

  1. Hei :)
    Så koselig at du fant veien til meg:))
    Så utrolig koselig det så ut på tur ut i snøen og bål og hele pakka :D
    Det savner jeg virkelig.
    Men med en på 5 måneder som stadig skal ha litt pupp er det ikke så lett å få vært så mye ute, får ta det igjen til neste år:)

    Takk for oppskrift, den skal jeg prøve :D:D

    SvarSlett

Takk for at du tittet innom min blogg, og for at du legger igjen et fotspor hos meg ;)