tirsdag 7. februar 2012

Good morning sweeties :-)

Jeg følger opp fra i går... :)
Det blir nok ikke 4 innlegg og julebilder herfra i dag, men alt er bedre enn den bloggtørka som har vært.

Fikk dette flotte hjertet av skjønne mamma min til jul, og det henger så fint i stua og minner meg om henne.


Teksten på hjertet er bare såååå fiiin....

Take Time to Enjoy the Simple Things in Life <3

 
Så sant kan det sies.... En viktig påminnelse i hverdagen! <3

Engelen som også syntes fikk jeg av ei god venninne av meg for noen år siden. 
 Hun lager disse englene selv, og hun er en engel for meg!
Så tuuuusen takk, Ann Kristin <3
Det er sikkert egentlig en engel ment for julen,
men den har hengt rundt meg fra den dagen jeg fikk den.

Ønsker alle en
F.A.B.E.L.A.K.T.I.V  D.A.G!!


Klem fra

~lillema~



2 kommentarer:

  1. Det er så viktig ♥ og akkurat det handler mitt liv om no, gleda seg over små ting, og hver einaste dag er det moe å gleda seg over:-)
    Masse likheter mellom oss ja, kanskje vi blir enda bedre kjent her i blogglandia no då:-)
    Klem ♥

    SvarSlett

Takk for at du tittet innom min blogg, og for at du legger igjen et fotspor hos meg ;)