fredag 10. februar 2012

Fredag , helg og kos

Det er tid for fredagskos - ingen Taco, ingen kos.... :)
(fare for at det kan bli litt Kims også...thihi...)



Fredag er den beste dagen i uka, uten tvil!
Det er vi alle her i heimen skjønt enige om :)
Når Markus ringer meg på jobb når han kommer hjem fra skolen på fredager, så jubler han 
"endelig helg!!"

Helgens blomsterbukett er også kjøp inn, by my self!
Jeg er glad i roser og spesielt lyse roser.
Og i dag ble de hvite...



Vi har vinlotteri på på jobben hver fredag, og det er stor stas!
Og ekstra stas er det å kunne komme hjem med en flaske rød eller hvit.
Og i dag var det jammen min tur :)
En rød spansk en fikk bli med ned i veska mi og hjem...


Hmrf... :(

Typisk, så vil det ikke lastes opp flere bilder, og da ble det ingen visning av vinen med vinnerloddet på :P


Her er mine dagens;
Dagens ord: Valg
(jeg har tatt et valg jeg skal skrive om senere. Stikkord; selge)
Dagens middag: Taco (bombe!!)
Dagens barn: vaske rommene sine
Dagens trim: sofatrim
Dagens tv: Voice, Nytt på nytt og Senkveld

Ønsker alle sammen en F.A.N.T.A.S.T.I.S.K fredag og helg :-)

Klem

~lillema~

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du tittet innom min blogg, og for at du legger igjen et fotspor hos meg ;)