søndag 19. februar 2012

Kjøkkenet mitt

Jeg er glad i kjøkkenet mitt.
Og siden jeg bor i et lite rekkehus, så er det viktig at man trives i de få rommene man har til disposisjon.
Stua er felleseie; min, barnas, barnas venner, gjester...
Men når stua er full, så kan jeg trekke meg tilbake på kjøkkenet mitt ♥
Og jeg er fantastisk glad for at jeg ikke har åpen kjøkkenløsning...






Det er mye jeg ønsker meg, bla. hvitt kjøkkenbord m/noen spennende stoler.
Kaffemaskinen Dolce Gusto...
Og det skal nok komme- med tid og stunder =)
Det er så mye man skal ha/ønsker seg, og man kan ikke få alt samtidig.

------------------------ ♥---------------------------

Nå skal jeg straks finne senga mi.
Det er en spennende dag i morgen, da vesla mi skal opereres og ha narkose for 1.gang.
Det er en rutineoperasjon, men den skal gjennomføres...
Jeg holder uroen inni meg for meg selv, biter tenna sammen og er sterk for jenta mi.
Også skal jeg pustet lettet ut når hun våkner!


God natt

fra

~lillema~


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du tittet innom min blogg, og for at du legger igjen et fotspor hos meg ;)