mandag 13. februar 2012

H.A.P.P.Y ! Ny uke, nye muligheter...

Mandag formiddag, enda i pysj her hjemme. Starter kl. 12 på jobb i dag, da vi har avdelingsmøte etter jobb i dag. Også skal vi avslutte på en god restaurant "Hot`n Spicy" etter møte. Det blir stas! :)
Deilig å få maten servert, eller det fikk jeg jo i går også- men i dag slipper jeg heeelt unna oppvasken :P

Skjønne Sara, tantungen min... tok noen vakre bilder av de herlige barna i går;



Mammas skatter ♥


Søskenkjærlighet ♥


Og et farlig godt bilde av snuppa

Emma 7 år ♥

På lørdag kom brevet i postkassen som fortalte oss at Emma skal fjerne mandlene mandag 20.02.12
Hun gruer seg ikke, gleder seg bare til å slippe plagene hun har med gjentatte halsbetennelser, streptokokkinfeksjoner og pusteproblemer.
Operasjonen foretas mandag i vinterferien, og det heldige er at hun ikke går glipp av så mye undervisning.
Litt kjedelig fordi vinterferien og hytteturen ikke går som planlagt. Men helsa først!!
Vi skal få sendt storebror på tur så han får vinterferien sin som mest mulig planlagt. Også skal vi kose oss hjemme med helbreding av halsen med masser av is :)

Før jeg ønsker alle en F.A.B. uke kommer DaGeNs herfra:

Dagens ord: Kaldt
Dagens middag: far fikser til barn, jeg skal på restaurant :)
Dagens barn: tja si det, ser ut til at det er en dag uten planer
Dagens trim: skal ut å gå en tur NU!
Dagens tv: Brille og Broen

Ha en fin dag og en fantastisk uke!

kLeM


RIP Whitney Houston ♥


1 kommentar:

  1. jammen har de blitt store disse smårollingan som løp rundt huset vårt.
    Ja tiden går.
    Ha en flott valentin dag, og takk for hyggelige kommentarer.
    Lenge siden sist.
    Du må ta turen innom en dag....på kvartal48. Feel. Der finner du meg blant masse lekkert interiør og snacks;)

    Klem Janne

    SvarSlett

Takk for at du tittet innom min blogg, og for at du legger igjen et fotspor hos meg ;)