fredag 24. februar 2012

F.R.E.D.A.G.



Happy friday ♥



Siste hverdag i vinterferie uka vår.
En vinterferie som vil huskes på godt og vondt...
For i mens Markus storkoser seg på hytta på fjellet, og akkurat i dette øyeblikk sikker suser nedover slalombakken i strålende solskinn. Så sitter jeg og Emma her hjemme...
-Men vi KOSER oss likevel!
Og i dag er formen til Emma bedre, og hun nærmer seg fullt restituert etter operasjonen.
HURRA♥


Nå planlegger vi dagen vår; 
Vi har tatt ut reinsdyrkjøttdeig og bacon av fryseren, for Emma føler endelig for litt middag igjen i dag =)
Men taco blir for sterkt og vondt å spise enda, så da må vi finne en erstatning for fredagstaco`n i dag.
Jeg skal farge håret, de grå hårstråene skal kamufleres! (hater å innrømme det)
Også skal vi shine hjemmet litt for helgen,
og forberede besøk i efta.


~ og de hErLiGsTe donuts skal fortæres i løpet av dagen ♥


Strålende fredag ønskes fra oss!!

~lillema~




1 kommentar:

  1. Herre mei Tante, nå blogger du nesten mer enn meg :D
    Superbraaaaa!!!

    SvarSlett

Takk for at du tittet innom min blogg, og for at du legger igjen et fotspor hos meg ;)